Kussen

Bij onze vintage bollenlamp moesten leuke kussens komen. Ik ben zelf aan de slag gegaan met de granny stripe. Het is erg leuk om te bedenken hoe het eruit moet komen te zien, kleuren uit te kiezen, tellen, proberen, zelfs netjes een rits erin… en dan dit resultaat. Helemaal jaren 70. Deze is af. Nog wat wol bijbestellen en dan snel een tweede maken!streepkussen

 

 Zie Attic24 voor het patroon van de granny stripe, Catania katoen heb ik besteld bij Juf steek.

2 gedachtes over “Kussen

  1. heel erg leuk idee deze kussen was aan het zoeken tot ik deze zag denk dat ik ze ook gemaken in mijn eigen kleuren .

Geef een reactie

