Make-up tasje


Van vier granny’s maakte ik dit make-up tasje. Bolletjes katoen had ik nog over van mijn kussens en ik vond een passend lapje voor de binnenkant.

7 gedachtes over “Make-up tasje

  1. Heel mooi maar heb altijd moeite met voering en de rits is dat makkelijk te maken en hoe zet je voering vast aan square goed stevig zonder dat je aan buitenkant stiksels ziet hoor graag Mvg

    • Beatriz, het vastmaken van de voering doe ik alleen aan de bovenkant. De voering zit er verder als een los zakje in. Ik zet eigenlijk alles – de granny’s, de rits en de voering – tegelijk aan elkaar vast met de hand, met de naaimachine lukt me dat niet. Wanneer je gewoon garen gebruikt in de kleur van de granny’s zie je daar niets van aan de buitenkant. Groetjes, Sandra

  2. Wat een gezellig tasje om te zien! Ik ga het namaken en proberen de voering en rits erin te zetten dat heb ik nog nooit gedaan maar bedankt voor de goede uitleg….

Geef een reactie

