Partijtje

De jongste wordt binnenkort 6 jaar. Vandaag gingen we met haar beste vriendinnen en een vriendje naar Kooman’s Poppentheater om het te vieren. Gelegen in het prachtige Statenkwartier kun je er genieten van leuke voorstellingen. De kinderen hadden het erg naar hun zin en ik was blij dat ik dat dit keer zo efficiënt en op tijd heb georganiseerd😉

Met de lente in aantocht ben ik begonnen aan een plaid voor onze nog aan te schaffen lounge tuinbank… Het is weer eens een andere steek dan ik tot nu toe heb gebruikt. En dan die diagonale strepen. De inspiratie kwam via de linkparty van Annemarie, waarna ik de foto’s op dit blog heb bestudeerd. Kan ik weer even vooruit!

Een gedachte over “Partijtje

  1. Thank you so much for your comment¡¡¡ Your yarn choice is lovely too¡¡¡
    My blanket is yet a work in process. I work slowly but one day I’ll finished it.

    Chao,
    Gema

Geef een reactie

