Kilometers

Dit was de week van de avondvierdaagse. Oudste dochter en ik liepen vier avonden achter elkaar 10 kilometer. Eerder naar huis, snel eten of broodjes mee, om 9 uur ’s avonds uitgeblust op de bank…

Maar ik vond het wel stoer van ons! Je babbelt wat met andere ouders en je ziet gedeeltes van de stad waar je anders niet komt. 

 

 

 

 

Vandaag weer naar accordeonles geweest. Ik moet vaker twintig minuten aan het oefenen besteden, want het is zo leuk om te doen! En nu denk ik meteen aan dit liedje.

 

 

 

 

Door alle activiteiten heb ik de hele week niet gehaakt. Terwijl ik toch met een kadootje bezig ben dat binnenkort af moet zijn…

Een gedachte over “Kilometers

Geef een reactie

