Italië

Het waren twee heerlijke weken. Eerst in “ons” park aan de Adriatische zee. Het strand, Venetië, heerlijk eten en lange avonden. Daarna naar Umbrië waar het eigenlijk te warm was, maar waar we genoten van de smalle middeleeuwse straatjes van Assisi en Perugia.

Geïnspireerd op de kathedralen en kerken, waar je je schouders dient te bedekken als je naar binnen gaat, begon ik aan een omslagdoek. Het lukte om af en toe een stukje te haken, op het schommelbankje in die mooie tuin. Nu thuis verder afmaken, voor een volgend bezoek aan dat prachtige land.

Een gedachte over “Italië

  1. Hoi Sandra! Ik zag net je berichtje en ik reageer even via deze weg want ik zie geen e-mailadres. Verwijder dit maar weer als je wilt.

    Als het goed is zie je in de mail die je hebt ontvangen via mijn blog onderop een linkje om je af te melden voor verdere berichten. Je krijgt dan geen mails meer als iemand een comment op mijn blogpost over de spider blanket schrijft. Ik heb nu jouw leuke comment verwijderd wat ik wel heel jammer vind, maar ik vind zelf ongewenste mails heel vervelend.

    Ik vind je foto’s trouwens prachtig, heel sfeervol en van je haakproject wil ik wel meer zien!

    Sorry voor het gedoe, hoop dat je een heerlijk weekend zult hebben.
    Groetjes!

Geef een reactie

