Omslagdoek

Begonnen in Italië, nu is ie af. Het is een prettig patroon om te haken. Ik heb Baby Alpaca Silk gebruikt van Drops. Lekker licht en het voelt heel zacht.

Een omslagdoek was vandaag nog niet echt nodig. We hebben deze (waarschijnlijk voorlopig) laatste zomerse zondag heerlijk op het strand doorgebracht.

10 gedachtes over “Omslagdoek

  1. Hoi Sandra, wat een prachtige omslagdoek heb je gemaakt. Graag zou ik willen weten, waar je het patroon vandaan hebt en hoeveel bollen heb je gebruikt?
    Groetjes van Marga

    • Hoi Marga, dank je wel! Het patroon is van Drops Design, je kunt het gratis downloaden op hobbydoos.nl. Ik heb er 5 a 6 bolletje Baby Alpaca Silk voor gebruikt en een half bolletje voor de rand.

  2. Wauw wat een prachtige omslagdoek als ik mag vragen wat is de naam van dit mooie patroon had al op hobbydoos.nl gekeken maar er staan zoveel omslagdoek patronen dat ik hem niet zo snel kan vinden er tussen. Maar hij is echt prachtig geworden.:)

Geef een reactie

