Mijn mannen

Het is herfst en ik ben weer eens aan het breien. Voor mijn mannen allebei een muts. Ik heb ze op de bonnefooi gemaakt met de vijf breipennen.

Meteen ook maar voor mezelf gaan breien. Nu wel volgens een patroon, uit het boek ‘De kunst van het breien’ van Jane Brocket. Ik leen de laatste tijd veel brei- en haakboeken uit de bibliotheek. Ze hebben veel titels daar en het is erg leuk om inspiratie op te doen.

Het patroon is voor een sjaal. Uiteraard in mijn eigen kleurtjes!

2 gedachtes over “Mijn mannen

  1. Hallo Sandra,
    Wat kan jij goed breien! Met vijf rondbreinaalden…. dat klinkt als een puzzel voor mij:) De mutsen zien er super uit en je sjaal wordt ook al zo mooi! Goed idee om eens in de bieb te kijken voor handwerkboeken, dank voor de tip. Groetjes

Geef een reactie

