Sjaal

Eindelijk is ie af, deze gebreide sjaal. Op de één of andere manier kostte het veel rondjes van twintig minuten, vooral door al die kleurwisselingen. En een enorme hoeveelheid draadjes die weggewerkt moesten worden. Ik ben wel heel blij met de kleurencombinatie. 

 

Afgelopen week heb ik sinds enige tijd weer accordeonles gehad. De juf is in de zomer bevallen van een mooi dochtertje. Ze gaf mij haar eerste les weer. De kleine sliep rustig door tijdens mijn pogingen het stuk onder de knie te krijgen. Ik heb een mooie uitdaging gekregen: over twee maanden zal ik het voor het eerst voor publiek spelen (creepy…). Overigens werd er met veel genoegen gebruik gemaakt van mijn kadootje. Leuk om te horen!

2 gedachtes over “Sjaal

  1. Prachtige sjaal heb je gebreid, mooi die kleuren samen! Tja… die draadjes… Gelukkig is het eindresultaat geweldig.
    Wat leuk dat je accordeon speelt, veel succes met het voorbereiden van je eerste publieke optreden, spannend!

Geef een reactie

