Leisure

CIMG2411Twee weken kerstvakantie trekken kalmpjes aan ons voorbij. Heerlijk uitslapen met z’n allen, we beginnen de dagen met krant, tijdschrift en tv. CIMG2420De feestdagen verliepen op een prettige manier en iedereen is vol goede moed aan een nieuw jaar begonnen. Voor mij betekent dat de start van een studie die anderhalf jaar gaat duren. En hopelijk hou ik daarbij genoeg tijd over voor weer een aantal leuke haak- en breiprojecten.

 

Polswarmers als deze zag ik al voorbij komen op blogs die ik volg zoals bij Maaike en bij Maria. Dus probeerde ik ze zelf ook maar eens te maken. CIMG2414CIMG2416

En met het voorjaar in gedachten ben ik gestart met fijne zachte granny’s. Wie weet wat het wordt… CIMG2419CIMG2418

2 gedachtes over “Leisure

Geef een reactie

