Ziek

CIMG2519CIMG2511

En zo lag ik onverwacht 5 dagen in het ziekenhuis. Dan staat alles even stil en moet je alleen maar beter worden. Gelukkig voel ik me nu, anderhalve week later, weer bijna de oude. En heb ik kunnen genieten van de mooie bloemen die ik kreeg. CIMG2521CIMG2522

CIMG2558Omdat ik even moet wachten op de wol die ik besteld heb voor de blokjesdeken, ben ik aan de slag gegaan met een mohair-mix die ik nog had liggen. In een fijn tijdschrift vond ik een trui in een simpel net-patroon, waarvoor ik dit materiaal goed kan gebruiken. Mooi roze. CIMG2565CIMG2562

4 gedachtes over “Ziek

  1. Jeetje wat een consternatie, ik hoop dat je beter of gezond bent thuisgekomen. ’t Is niet niks als je onverwacht uit je dagelijks leven wordt weggehaald. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer je leven op de rit hebt. Mooie wol en mooi patroontje heb je onderhanden. groeten en het beste, Joyce

  2. Jeetje Sandra, dat lees ik nu pas! Hopelijk voel je je inmiddels wel helemaal de oude en ben je bekomen van de schrik! Lekker kleurtje garen waarmee je aan het breien bent. Sorry dat ik het niet sneller in de gaten had dat het niet goed met je ging.
    Groetjes,
    Andrée

Geef een reactie

