Stofje

CIMG2770Omdat de zomer eraan komt, wilde ik de gehaakte hoesjes vervangen door een fris katoenen stofje. Ik vond en bestelde het bij de webshop Studio Saartje.CIMG2760CIMG2761

Het is even een puzzel om het zo te krijgen als ik het hebben wil, met rits en al. Maar als het dan lukt, geeft dat weer veel voldoening.CIMG2763CIMG2762CIMG2768

CIMG2734CIMG2743

Een gedachte over “Stofje

  1. Hallo Sandra,

    Mooie stof heb je gevonden en ook wel stoer dat je er een rits in hebt genaaid. Stoer omdat ik dat ook zou kunnen, maar me er niet toe kan zetten en jij dus wel.
    Nu die zomer nog…
    Hoop dat het goed gaat met je!

    Groetjes,
    Andrée

Geef een reactie

