Rol

CIMG2788CIMG2787Dit weekend staat in het teken van de jaarlijkse eindproductie van de theaterschool waarin oudste dochter één van de hoofdrollen speelt. We maken alles mee: het enthousiasme, de spanning, de ontlading. Wat kun je dan trots zijn als ouder wanneer ze daar staat te spelen, zingen en dansen. Zo knap.CIMG2792CIMG2793

Ondertussen brei ik verder aan de roze trui en, omdat ik het niet kan laten, haak ik een strependekentje met kleurtjes katoen die ik nog had liggen.

Fijn weekend!CIMG2790CIMG2791

2 gedachtes over “Rol

  1. Hallo Sandra,

    Wat lief zoals je over je dochter schrijft, ik kan me zo voorstellen dat je enorm trots op haar bent.

    Wat ziet dat roze weefsel er prachtig uit en ja, golvend haakwerk is altijd leuk om te maken en te zien. Geniet er maar van:)

    Fijne week!

Geef een reactie

