Zee

CIMG2622Heerlijk om weer eens naar het strand te rijden en een ijsje te eten terwijl de zon langzaam zakt. Dat zijn die heerlijke momenten van de dag.’

Mijn zee-golven dekentje is eindelijk af. Het is best klein gebleven (80 bij 60 cm) maar het ziet er vrolijk uit. CIMG2939CIMG2940CIMG2938CIMG2935CIMG2937

Geniet van de zomer!!

Enjoy the summer!!

Disfruta del verano!!CIMG2934

Gehaakt met Phildar Coton 3 en haaknaald 3,5. Ripple naar voorbeeld van Lucy en rand naar voorbeeld van Claire.

12 gedachtes over “Zee

  1. Prachtige creatie, Sandra! Mag ik vragen hoeveel Phildar Coton 3 je ongeveer nodig had voor dit formaat? Dat vind ik altijd lastig in te schatten.

      • Oh, dat is minder dat ik verwacht had. Goed om te weten – hartelijk dank! Ik bestel de garen vaak via internet en dan is het jammer als je te veel of te weinig bestelt.🙂

        Ik blijf je blog volgen – mooie creaties!

      • Ja, ik bestel het ook meestal. Ik vind het dekentje iets te smal uitgevallen, want dan kun je ook niet zo lang doorgaan in de lengte. Ik zou het een volgende keer iets breder opzetten.
        Heb je zelf ook een blog, Karin?

  2. Nee, sorry, geen blog – ik ben eigenlijk pas een paar maanden aan het haken – sinds de geboorte van mijn zoon. Ik had beter in mijn verlofperiode kunnen beginnen, toen had ik veel meer vrije tijd.🙂

    Na een aantal knuffels, ben ik nu met mijn eerste dekentje bezig. Ik haak die met paris drops, maar vind het eerlijk gezegd tegenvallen omdat het snel splitst en het resultaat wordt volgens mij ook erg zwaar. Ik zet door, maar kan het niet laten om alvast na te denken over een volgend project. Als ik de haak-blogs op internet zo lees, hebben de meeste haakster daar last van!

    Bedankt voor de tip van het breder opzetten; dat zal ik onthouden, mocht ik er aan beginnen. Mijn huidige deken-project is ook gestart met 80 breed. Mocht je wat foto’s willen zien, dan kan ik die wel mailen. (Maar dat zijn niet zulke mooie productfoto’s als jij op je blog hebt staan…)

    Fijne avond!

Geef een reactie

