Virka

CIMG3298Altijd leuk om tijdens de vakantie in het buitenland te kijken in winkels waar wol en andere materialen worden verkocht. In Mora, een Zweedse plaats in de provincie Dalarna, trof ik ook zo’n winkel.CIMG3254CIMG3302

Mijn oog viel op een leuke gehaakte tas, daarnaast lag een haakboekje met het patroon erin. Weliswaar in het Zweeds, maar met duidelijke tekeningen. Dus besloot ik ter plekke dat ik die tas wilde maken. Ik werd heel vriendelijk geholpen met het uitkiezen van de juiste wol en haaknaald. En zo had ik mijn samengestelde haakpakketje als souvenir.

CIMG3447CIMG3446

Met wat kleine improvisaties hier en daar ben ik al een eindje op weg. CIMG3445

 

5 gedachtes over “Virka

Geef een reactie

