Tas (väska)

CIMG3471Hallo! Leuk dat je mijn blog bezoekt!CIMG3455

Hij is eindelijk af: mijn tas uit Zweden. Ik wist niet helemaal waaraan ik begon maar gaandeweg ontdekte ik dat het een naam heeft wat ik aan het doen was: tapestry haken. Waarbij je dus de draad die je niet gebruikt, steeds mee haakt. CIMG3462CIMG3461CIMG3459CIMG3456De bodem heb ik geïmproviseerd, in het originele model is die van leer. Op naar een volgend project, iets waarbij ik niet zo hoef na te denken…🙂CIMG3454CIMG3468CIMG3473CIMG3460

Tussen de plaatjes een foto van het karatepak van middelste. Hij traint inmiddels twee keer in de week. Daarnaast hebben de verschillende gezinsleden op dit moment ook zwemles, ballet, turnen, zangles, judo, accordeonles, pilates, gitaarles, studievaardigheden en theaterles. Waarbij oudste deze herfstvakantie weer repeteert voor een nieuwe voorstelling. Hoe doen we dat toch allemaal…?

BTW: je kunt mijn blog nu ook volgen met bloglovin’. CIMG3465

5 gedachtes over “Tas (väska)

Geef een reactie

