herBoshi

DSC_0101De rust is weergekeerd zo aan het einde van 2013. Heerlijk twee weken vrij met elkaar. Ook fijn om weer wat meer tijd te hebben om te haken. Ik was het niet van plan maar tijdens het boodschappen doen liep ik tegen een kraampje van haakenbreishop aan. Daar lagen de mooie kleuren myboshi naar me te lachen. Omdat ik voor zoon al een muts had gemaakt, besloot ik er voor oudste dochter ook een te haken. Ik had daarbij veel aan de tips van Antoinet van haakenbreishop en haar filmpjes op youtube. Ja, nu willen de overige leden van het gezin ook zo’n muts. Dat krijg je dan hè?DSC_0020DSC_0105

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar met veel haakinspiratie!!

 DSC_0123DSC_0116

4 gedachtes over “herBoshi

  1. Hallo Sandra,

    Leuke mutsen heb je gemaakt, lekker draagbaar ook. Fijn dat je weer wat tijd hebt om te haken.

    Dank je wel voor je aardige bericht op mijn blog, dat bakkie doen vind ik een goed plan!
    Wens jou en je gezin gezellige vrije weken en alle goeds voor het nieuwe jaar.

    Tot ziens!

Geef een reactie

