Donderdagse deken-update #1

DSC_0119Vanaf vandaag doe ik mee aan de oproep van Anita om elke week te laten zien hoe het er met mijn deken voor staat. Op haar blog zie je wie er nog meer meedoen met deze actie. Het is leuk om te doen en een goede stok achter de deur🙂  Ik zal de komende weken ook gebruiken om uit te leggen hoe ik de deken maak.

Ik haak met Victory acryl van Lammy (groen, grijs, lila, bruin en wit) en haaknaald 4. Er zitten nu 11 hexagons in de breedte (ca. 1 meter) en ben nu op 78 cm in de lengte. Dat is voor mijn gevoel ongeveer de helft. Want ik haak dekens altijd op gevoel. Dus hoe het er uiteindelijk uit komt te zien, weet ik nog niet precies…

DSC_0121DSC_0123

2 gedachtes over “Donderdagse deken-update #1

    • Hoi Andrée, het is een fijne deken om aan te haken. Ik kan me inderdaad voorstellen dat de kleuren je bevallen🙂 Ik ben er ook heel tevreden mee; het zijn de kleuren die terugkomen in onze woonkamer.

Geef een reactie

