Deken-update #4

DSC_0135Hallo! Ik heb een paar weken overgeslagen maar nu wordt het weer tijd voor een update van mijn deken.

DSC_0120

We hebben een leuke verjaardag achter de rug van onze oudste dochter die 12 werd. Ze koos stoere boots en kreeg van oom en tante ook nog een mooi tripje naar een stad ver van hier. Een mooi kado zo aan het eind van de basisschool. Ook de keuze voor een middelbare is gemaakt. Een spannende tijd voor haar en voor ons.

Mijn gehaakte kabelkussen heeft een plek gevonden in de studentenkamer in Leiden waar ons nichtje onlangs is gaan wonen.

Mijn deken is bijna een meter lang inmiddels. Ik heb ook een eerste halve hexagon gemaakt om de randen op te vullen. Ik ben er niet helemaal tevreden over. Dus dat vergt nog wat uitproberen. En verder gewoon doorhaken…

DSC_0123DSC_0125DSC_0126DSC_0128

5 gedachtes over “Deken-update #4

  1. dr Martens zijn geweldig! ik heb er zelf ook aardig wat van versleten🙂

    je deken wordt prachtig, heel mooi met die kleuren…

Geef een reactie

