hexagon deken

hexagon8hexagon1Na een aantal pogingen om een rand te haken om mijn hexagon deken, besloot ik het niet te doen. En omdat ie al zo mooi is, gebruik ik hem nu gewoon. En is het tijd om ‘m te showen.

Ik heb van elke kleur nog een bolletje dus ik ga ‘m nog iets groter maken en dan alleen een randje vasten er omheen haken. De deken ligt mooi te wezen op de bank, de kleuren passen goed bij het interieur. Ik ben van plan om het patroon samen te vatten, maar je kunt nalezen hoe ik hem heb gemaakt in een aantal andere blogposts, hier, hier en hier.hexagon5hexagon4

4 gedachtes over “hexagon deken

Geef een reactie

