beide

DSC_0005Het nieuwe jaar is begonnen met twee lopende projecten voor mij, beide in rustige kleuren. Ik ben wat vaker aan het breien en daarom begonnen met een omslagdoek met een chunky combinatie van acryl en scheerwol. Omdat ik een grove structuur wil, brei ik in ribbelpatroon (alleen rechte steken) en breinaalden 7. Het wordt heerlijk zacht en soepel. Al eerder begon ik aan een gehaakte sjaal in acryl voor bij mijn nieuwe grijze jas, maar de muts en sjaal voor zoon kwamen tussendoor. Dus jas is niet meer nieuw maar ik ga de sjaal natuurlijk wel afmaken. omslagdoek1sjaal1

4 gedachtes over “beide

Geef een reactie

