knalkleur

stylecraft3.pngVoor jongste dochter hebben we vorig jaar een nieuwe slaapkamer ingericht met veel blauw en knalroze. Omdat ik wel weer heel veel zin had in kleur en in het haken van een deken, combineer ik die twee nu voor haar. Voor deze gelegenheid kon ik eindelijk een bezoek brengen aan Echtstudio, een ware snoepwinkel voor brei- en haakliefhebbers. Ik had mijn zinnen gezet op Stylecraft special DK omdat ik daar al zoveel goeie verhalen over heb gelezen. Ik ben begonnen met de 1,5 meter brede deken in een v-stich. De inspiratie en beschrijving vond ik hier. En het garen haakt heerlijk weg.stylecraft2stylecraft1

Brei- en haakcafé
Afgelopen vrijdag was de eerste keer dat ik samen met een paar andere vrijwilligers hier in de buurt een brei- en haakcafé begeleidde. Het breicafé bestaat al langer op de woensdagmiddag, dit was de eerste keer in de avond. Er kwamen 4 dames op bezoek, dat was al erg leuk. Hopelijk slaat het aan en kunnen we volgende maand meer bezoekers verwelkomen. Het was in ieder geval erg gezellig.DSC_0010

2 gedachtes over “knalkleur

Geef een reactie

